Przed pierwszą wizytą

Stopy to nasza pasja. Dla nas nie ma „brzydkich” stóp ani zbyt trudnych przypadków. Z każdym problemem na stopach możesz zgłosić się do naszego gabinetu podologicznego w Szczecinie, a my zadbamy o to, byś czuł się bezpiecznie i komfortowo.

Podczas pierwszej wizyty przeprowadzimy dokładny wywiad. Ważne dla nas są informacje o Twoim stanie zdrowia: choroby ogólnoustrojowe (np. nowotwór, cukrzyca, choroby serca, choroby krążeniowe, problemy z krzepliwością krwi, choroby tarczycy), przyjmowane leki, suplementy, uczulenia, przebyte operacje i zabiegi. Poinformuj nas jeśli jesteś w ciąży lub karmisz piersią, jeśli masz tendencję do powstawania blizn lub nadwrażliwość na jakieś substancje kosmetyczne. Podczas następnych wizyt daj nam znać, jeśli stan twojego zdrowia się zmieni.
Podolog musi zobaczyć Twoje stopy takie, jakie są na codzień. Bezpośrednio przed wizytą nie „upiększaj” stóp, nie obcinaj paznokci, nie używaj tarki/pumeksu, nie mocz ich ani nie kremuj.
Zapraszamy do naszego gabinetu w Szczecinie wszystkich rodziców, którzy mają wątpliwości dotyczące wyglądu i pielęgnacji stóp ich pociech. Gabinet dostosowany jest do najmłodszych pacjentów, w łazience znajduje się przewijak i wszystkie potrzebne akcesoria, a dla starszaków mamy książeczki i zabawki. Małemu pacjentowi pokazujemy gabinet, zapoznajemy go ze wszystkimi atrybutami podologa i pozwalamy aktywnie uczestniczyć w zabiegu (balon z rękawiczki i rysunki na opatrunkach to nasza specjalność).

W oswojeniu małego pacjenta z nową sytuacją pomaga przygotowanie go w domu, kilka dni przed wizytą. Zachęcamy aby pokazać dziecku różne zdjęcia z naszego funpage’a na Facebook, opowiedzieć gdzie będzie szedł i po co. Oczywiście obiecane lody i słodycze „po” to też dobry pomysł.
Bycie seniorem to nie byle jaka sprawa. Senior w obecnych czasach chce być sprawny i samodzielny tak długo, jak to tylko możliwe. Z pomocą przychodzi podolog, który pomaga utrzymać stopy seniora w sprawności. Z wiekiem nasze kończyny się zużywają, krążenie słabnie, paznokcie robią się grube, stawy się deformują, poduszka tłuszczowa która amortyzuje ucisk robi się coraz cieńsza. Opieka nad stopami seniora nieco różni się od „klasycznej” terapii, podolog ma inne możliwości i inne cele terapii.

Przede wszyskim chcemy pomóc pacjentowi jak najdłużej zachować sprawność, pozbyć się bolących odcisków, porośniętych paznokci, których nie można samemu obciąć lub usunąć piekące modzele.

PRZED
PIERWSZĄ
WIZYTĄ

Jak przygotować
się do wizyty?

Stopy to nasza pasja. Dla nas nie ma „brzydkich” stóp ani zbyt trudnych przypadków. Z każdym problemem na stopach możesz zgłosić się do naszego gabinetu podologicznego w Szczecinie, a my zadbamy o to, byś czuł się bezpiecznie i komfortowo.

Podczas pierwszej wizyty przeprowadzimy dokładny wywiad. Ważne dla nas są informacje o Twoim stanie zdrowia: choroby ogólnoustrojowe (np. nowotwór, cukrzyca, choroby serca, choroby krążeniowe, problemy z krzepliwością krwi, choroby tarczycy), przyjmowane leki, suplementy, uczulenia, przebyte operacje i zabiegi.

Podolog musi zobaczyć Twoje stopy

takie, jakie są na codzień.

Bezpośrednio przed wizytą:

• nie „upiększaj” stóp
  • nie obcinaj paznokci
  • nie używaj tarki/pumeksu
  • nie mocz ich ani nie kremuj

Dziecko w gabinecie podologicznym

Małemu pacjentowi pokazujemy gabinet, zapoznajemy go ze wszystkimi atrybutami podologa i pozwalamy aktywnie uczestniczyć w zabiegu (balon z rękawiczki i rysunki na opatrunkach to nasza specjalność). ’

Senior w gabinecie podologicznym

Bycie seniorem to nie byle jaka sprawa. Senior w obecnych czasach chce być sprawny i samodzielny tak długo, jak to tylko możliwe. Z pomocą przychodzi podolog, który pomaga utrzymać stopy seniora w sprawności. Z wiekiem nasze kończyny się zużywają, krążenie słabnie, paznokcie robią się grube, stawy się deformują, poduszka tłuszczowa która amortyzuje ucisk robi się coraz cieńsza. Opieka nad stopami seniora nieco różni się od „klasycznej” terapii, podolog ma inne możliwości i inne cele terapii.

Przede wszyskim chcemy pomóc pacjentowi jak najdłużej zachować sprawność, pozbyć się bolących odcisków, porośniętych paznokci, których nie można samemu obciąć lub usunąć piekące modzele.