Great Local Dentists For Your Whole Family

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat.

Welcome to Dentario

Dental Care

Dental Implants

Cosmetic Dentistry

Teeth Whitening

Lorem ipsum dolor sit amet, sadipscing diam

Why It Is Important To Visit Your Dentist Regularly?

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata.

Professionals in our Clinic

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore.

About Our Clinic

Podstawowy zabieg podologiczny

Jak sama nazwa mówi to podstawa dbania o stopy. Zabieg powinno wykonywać się regularnie, co 4-6 tygodni. Podstawowy zabieg podologiczny polega na opracowaniu paznokci, wałów paznokciowych i podeszwy stopy. Podczas zabiegu usuwane są fizjologiczne zrogowacenia na pięcie i śródstopiu a specjalista podolog używa narzędzi jednorazowych (skalpel, kapturek ścierny) oraz wielorazowych STERYLNYCH (cęgi do paznokci, sonda podologiczna, frezy).

Podstawowy zabieg podologiczny to również dokładna analiza stanu zdrowia stóp pacjenta, domowych przyzwyczajeń pielęgnacyjnych i wdrożenie prawidłowych preparatów do stosowania po zabiegu.

Pedicure medyczny, pedicure podologiczny, kompleksowy zabieg podologiczny…nazwa jest nieistotna. Ważne, aby zabieg wykonany był rzetelnie przez doświadczonego podologa w Szczecinie.

Najważniejsze różnice między pedicure kosmetycznym a podstawowym zabiegiem podologicznym:
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr.
Sed ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore.
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr.
Cosmetologist salon, pedicure, varnish application

Podstawowy zabieg podologiczny

High Innovative Technology & Professional Dentists

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur